idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

5 januari 2010

första inlägget för detta året.
ska bli bättre på att skriva här.. kanske ett nyårslöfte??:P

satt nyss och kollade på Kenzas bilder från Thailand och längtar mig bort.
hade inte varit helt fel att åka iväg två veckor till solen och njuta..
nej istället är det snö och iskallt hemma i Sverige och praktiken börjar på måndag..
jag vill inte :( inte nu!
håller tummarna bara för att jag ska trivas och tycka det är skitskoj:)
annars...nej jag vet inte vad jag gör då..!
måtte detta året gå fort..!:)
ta studenten och ut och resa för att se världen! PARIS, here I come liksom!:)
oooh jag har massor med drömmar och framtidsplaner..
men först ska man tampas med praktik i 18 veckor.. neeeeeeeeeeeeeeej:'(

det är ju så man blir tårögd.. gud vad skönt det hade vart att ha praktiken avklarad och sen kunna satsa fullt på skolan.. men nej, aldrig få man som man vill..

har vart på stan idag:) vilket var roligt och mysigt tills det hemska vintervädret kom och det blev snöstorm typ.:/
men hittade en oversize skjorta(H&M 249:-) och sjukt sköna jeans för bara 99:- på VILA!! helt sjukt:)
bilder kommer senare kanske:)

ha det bra:)
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: