idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

28 januari..

Idag är det den 28 januari..
inte skrivit på ett tag nu men har varit mycket med praktiken..
där sliter jag röven av mig rent ut sagt, trots att jag inte går restaurang så hoppar jag in i serveringen och jobbar där efter att jag har varit i frukosten x antal timmar.. jag är typ den enda som är där längst om dagarna..:) haha lite kul faktiskt.. men tiden går fort.. snart blir det flytt till Öland och sen blir det studenten:)

jippi!;)
efter studenten är det planerat att sommarjobba mesta delen av sommaren, i augusti kanske åka till Spanien som au-pair. skulle hemskt gärna vilja det:)

må tiden gå fort...!

idag ska jag plugga lite till på projektarbetet, tycker faktiskt det är lite kul:)
jag måste se till att bli den första som bli klar med det i vår grupp:) då blir det kul.. ahahahahahahxD

sen ska jag dra till stallet, för det är torsdag idag:):):):)
dubbelridpass, först coachridningen på Guiness, sen ordinarieridning på Zaake<3

imorgon är det fredag och helg...!<33 på lördag blir det ungdomspanelsträff mellan 16-18 sen blir det till att kolla på markus birro klockan 19:):):):)
det är ju kulturnatten i växjö denna helgen.. tummen upp på det:P:P

nu ska jag fortsätta plugga, och snyta mig.
har blivit förkyld...:S

xoxo
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: