idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

10 januari 2010

Helt sjukt att det redan har gått tio dagar på dt nya året:) wow tiden går fort asså;) bara bra:P tummen upp på det.
helgen och lovet har bara runnit iväg och i fredags var helen här<3 och vi tittade på Lets Dance.
heja matte, stefan och rabih:)
igår var jag i stallet hela dagen med ungdomspanelen. vi hade först diskussioner och sedan hade vi gymkhana;) mitt lag var en färre än de andra och vi hade bästaste sherlock:) det var super kul och jag var grymt taggad, tävlingsmänniska som jag är.. bra att vi vann för jag är så himla dålig förlorare;) haha

idag blir det att kolla på film marathon;) pearl habour, love actually och notting hill:P eller kanske blir det bara en film. vilken ska jag välja??=)

imorgon börjar praktiken på scandic:) 18 veckor praktik men dock inte på samma ställe.. vilket hade varit rätt skönt nu om man tänker efter.. :P
men det bästaste är ju att p ska vara på praktik i närheten.. mums på det<3
träffas ofta, ja tack!!
mys, mys myyyyyyyyyys<333

nu ska jag nog sätta ig¨ng en film, fpr se vilken det blir:P
hihi
ha det  bra allesammans.
kram
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: