idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

10 februari

Igår skrev jag värsta lååånga blogginlägget om vad jag hade gjort under dagen, och sen så bara försvann allting:@ snacka om att jag blev sjukt arg. hoppas inte det händer igen..

idag har jag bäddat massa sängar på Scandic, trevligt trevligt... men dock håll i brallorna.. hahahah
sen åkte jag till stallet fullt inställd påå att få rida och så skulle den gruppen som jag skulle rida igen i har voltige.. just det, ni läste rätt. voltige är typ som gymnastik fast på hästens rygg.. det var sjukt läskigt och jag var apnervös.. men jag fickade det och jag blev grymt glad..:)

imrogon ska jag till scandic igen.. bädda massa, massa, massa, massa....!!!
sen har jag träning imorgon..:P

snart studentfest dags:) hihi taggaaaaaaa!!

dags att sova lite nu så man inte är zombie imorgon...
zzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz

godnatt!!<3
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: