idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag!

idag är det torsdag vilket innebär att jag om exakt 6,5 timme befinner mig i stallet för veckans ridlektion...
And I like it veryyyyyyyy much!

plus att jag idag vaknade vid kvart över sju. ungefär en kvart senare skickade jag iväg ett sms till min finaste vän, Linda-marie<3 och skrev:

"Godmorgon världens bästa vän<3 om en halvtimme så är det exakt två veckor kvar tills vi åker till
STOCKHOLM!!!:D:D:D:D"

så om två veckor klockan 8.05 går bussen från växjö station upp till Stockholms Cityterminal..
det kommer bli helt fantastiskt.. jag längtar massor:D

nu ska jag gå och läsa boken "Dandy" som är skriven av Andreas Carlsson. Han som sitter i Idoljuryn.
han var i växjö igår och jag fick boken signerad..
inuti står det
"Till Ida! Njut av livet! Andreas Carlsson"

och jag blev helt amazed typ.. vänder man på boken så står det
"If you can dream it, you can be it"
och jag ville bara börja läsa den på en gång. han är helt fantastisk denna människa. han har fått mig helt fast i boken, så jag gick direkt till biblioteket och köpte en varm choklad.. och fick den största muggen jag någonsin sätt! den var typ som en blomvas, nej men den var sjuuuukt stor, så där satt jag i två timmar helt insnöad dels i biblioteket av snön utanför men framförallt i den fruktansvärt magin som boken tillför.. jag är tagen. jag är kär<3

Kram<3
Idaah

ps. all kärlek till Andreas Carlsson<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: