idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

H.P-kväll med de bästa<3

Idag ska jag få vara med om något väldigt ovanligt!!
HAHAHA JAG, IDA, ska se på ALLA Harry Potter filmerna!!:)

Jag, Helen och Nicolina ska ha filmkväll i Mickes lägenhet, eftersom han åkt iväg till Jordanien på semester.. lyckost honom!!! så vi ska väl feta oss och mysa med ungefär 7 harry potter filmer eller vad det är:P hihi
men jag klagar inte för jag få vara med de bästa:) hihi<3

ska också skriva om min första idol idag enligt listan om bloggämnen, men jag kan inte komma på vem jag ska skriva om, så det får dröja lite, skulle tro att jag få skriva om det senare eller imorron...

nu ska jag göra mig i ordning lite grann och packa väskan, för att bege mig typ 30 meter bort till Mickes lägenhet..:P

måste läsa lite i Dandy idag också<3 i love the book<3

gott jul och god nytt år:) hahaha
//ida<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: