idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Fredag den 3 december

Hejsan Hoppsan!

måste skriva om gårdagen idag för orkade inte skriva igår natt när jag kom hem..
jo igår var jag på glögg fest hos min ridlärare Elin...
började kvällen bra med att dels missa bussen, dels att ettan till teleborg var försenad så jag var ute på teleborg kvart över sju, festen började vid sju. sen skulle jag hitta till elins lya vilket var ett äventyr i sig:P men jag hittade till slut och kom in i en jättemysig lägenhet där alla braiga personer var samlade:D

den som höll i underhållningen var lilla Hilding, sötare unge får man leta efter, och tänk att en sån liten person kan ha sån energi, jag önskar man har det när man även är 19 år.. men allt eftersom tiden gick blev även lilla Hilding trött:P haha

vi hade även tävlingar, vilket var väldigt roligt.. skrattade så mycket i går kväll att jag hade ont i kinderna när jag åkte hem.. fick även smaka glögg för första gången.. haha var med i en tävling där frågan var" Vem är rappast i käften?" och jag var med som ett alternativ...vilket innebar att man skulle få två koppar glögg och hälla i sig dem på fortast tid!! må tro att en kopp var med alkohol i, och jag har aldrig druckit glögg innan och tävlingsmänniska som jag är vill jag ju vinna så jag hällde i mig det så fort som jag kunde, och attans så kom nicklas före mig med en halv sekund typ.. ååååååh då kom den dåliga förloraren fram i mig.. men usch vad illa det var.. hela munnen klibbade igen, och jag kände mig helt plötsligt varm och snurrig.. hmmmm, vad var meningen med tävlignen egentligen??
spelar ngen roll, för det var så sjukt kul.. sen blev jag hämtad av min kära pappa, och vi körde även hem den trötta Mirja så hon slapp gå hem i kylan.. usch vad kallt det var ute då:(

ringde även till helen och fick veta att Olle åkte ut från idol:( jag blev jätteledsen och hade inte mirja vart i bilen så kanske jag hade fällt en tåår.. hoppashoppashoppas bara att Jay går och vinner hela skiten nu!! han är så värd det..

åkte hem och åt MAT för första gången igår vid halv tolv tiden typ.. bra jobbat ida..!!
satt och pratade med mamma och Charlotte i två timmar typ.. riktigt kul:)

//
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: