idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

den 30 december

idag blev det grand samarkand och shopping på mellandagsrean..:P
kom hem med ett par skor, två tshirtar och en sjuuukt mysig kofta:P wiie sen blir det stan stan imorron:D
jag gillar det väldigt mycket^^

imorron är det sista dagen på året, nyår..
vilket det verkar som att ingen firar längre, inte som ungdomar brukar fira saker..
jag vill ju ha en brakfest!!

men vi får se hur det går..
och sen förresten så vill jag färga mitt hår, färgen är köpt och när jag har färgat håret, kommer jag vara mörkhårig.. eller moccafärgad rent ut sagt!!

jag är kär och yr, det är inte jag som styr. vi snubblar in i varandra litegrann. vakna du drömmer, det är nåt som du glömmer. att ingen kan få ha det så bra


Jag e kär o yr, det e inte jag som styr,
vi snubblar in i varandra igen.
Jag kan inte fatta, att jag får vara med dig här
ooch nu!!



puss och kram
idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: