idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

den 29 december

wiiiiiie!! äntligen har denna dagen kommti som jag längtat så mycket efter sen i somras typ...
denna dagen innebär att Lena och Daniel kommit hit(Lena=mammas kusin, Daniel= min syssling!!), och som jag har längtat efter dem:D:D

och nu är dem äntligen här!

och idag fick jag även The Sims 2.. okej, jag vet det är 2:an.. men ändå, jag blev typ sjukt galen för nårra månader sen, jag ville så gärna spela sims igen.. jag har ju alla spel liksom! och i butiken kostar det typ 200 kronor.. och jag har redan den gamla upplagan av the sims 2 första spelet, men första skivan är det en spricka i för att det var ngn som gick på den en gång..! inga namn nämnda!!

men, iaf så jag hittade den på internet för bara 25 kronor, men fick lägga massa bud och med tips från min vän, tradera-älskaren Linda-Marie, så blev den min för endast 86 kronor. jag älskar att göra klipp!!:P

häromdagen hittade jag en superfin tröja som jag velat ha länge. men den kostade 179 kronor och jag tänkte inte lägga dem pengarna på den tröjan, och nu på rean kostade den 75:-, och jag hade en värdecheck som var å 50:-, vilket betyder att jag bara behövde betala 25:- och snacka om ett bra klipp.. tröjan är supersnygg, den hade jag på julafton, kanske blir det den på nyår också, vem vet:P haha

men nog om detta, ikväll blir det lasagne:P mmmmmums!<3
sen imorron blir det shopping på dagen uppe på Grand Samarkand, mellandags-rean here i come:), och sen blir det Sound of music på kvällen:) me like it very much!!:)

förresten så får jag ju verkligen inte glömma att idag vaknade jag och städade hela huset åt mor och far.. snacka om en super snäll dotter^^ toaletten, den är aldrig trevlig, men fan vad jag muttrade.. mina föräldrar borde ibland själva får vara med i ung och bortskämd, men jag ska göra ett program som heter gammal och lat(kanske inte att mina päron är lata precis, men det är äckligt ändå!!!)

KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST!!!!

puss<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: