idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

den 28 december

vaknade fem minuter innan mobilalarmet skulle ringa, lite läskigt kan jag tycka. men usch, jag har typ inte sovit något alls inatt:( blä på det!

så vaknade, gick ut i köket och såg en lista från mamma, ja en lista på saker jag ska göra tills hon kommit hem... känner mig lite som askungen! kanske borde ta på mig min fina askungen klänning som jag hade på min maskerad när jag var 10?:P hahaha ojojoj nu minns jag verkligen hur den "festen" var. och hur liten man var, och vad man inte visste om ngnting! hhaha men det tar vi ngn annan dag, ellre typ aldrig!

så jag började med att tömma diskmaskinen, bädda sängarna, tömma tvättmaskinen, sätta igång tumlaren...vänta nu på att dne ska bli klar, ska sen hoppa in i duschen, eller måste typ göra det ganska snart!
ska på möte på Lernia idag, med min jobbcoach.. känns lite skrämmande, usch jag vill men ändå inte...

förresten, jag har hört ett ordspråk eller vad man ska kalla det som lyder:
"det som är rätt, det är lätt. och är det lätt så är det rätt"

vad fasen ska det innebära, så allt som är svårt här i levet är det helt fel då?
och man känner något som känns rätt, i helvete att det är lätt då! ooh jag blir galen på massa konstiga meningar som ska kallas för ordspråk..

btw, så MÅÅÅÅSTE jag ta tag i min historia nu, annars kommer Lotta hugga huvudet av mig eller bränna mig på bål! usch jag vill inte, men jag mååååste verkligen.. det får vänta tills jag kommer hem från jobbcoachen, eller vänta till imorron, eller kanske... NEEEJ! jag ska göra det i eftermiddag!!

önska mig lycka till!
//Idaah<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: