idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 8: Mitt bästa köp

Oj, mitt bästa köp handlar det om idag.. hmm nu måste jag verkligen tänka efter ordentligt...

kan det kanske vara den bärbara dvd-spelaren...
jo jag tror kanske det. den är inte av världens största och bästa kvalité, men den är så sjukt bra att ha med sig på långa resor. man kan kolla på film, vilket jag älskar att göra, i bilen, på bussen, ja överallt.. en mycket bra kompis må jag säga. och den köpte jag för mina alldeles egna sommarjobbspengar.

och ett annat bra köp är mina underbara ridstövlar..
jag behövde verkligen ett par nya, eftersom vissa poängterade detta hihi, så en dag åkte mamma, mormor och jag iväg på utflykt och på hemvägen stannade vi till i Tingsryd och gick in i hästaffären.. jag kom då ut med en låda med stövlarna i, ett par ridbyxor och ett par strumpor.. den dagen gick på runt 2.500 kronor. bara det lilla. men gud vad de är till stor hjälp. mycket bra köp må jag säga..

jag köpte även min iPod med stor skärm och silverfärgad för mina egna pengar. den har upplevt väldigt mycket tillsammans med mig, men har nu fått överlämnas till min mamma.. då den fick konkurrens med en liten iPod shuffle signerad av självaste Måns Zelmerlöw.. fatta, jag fick den.. eller fångade den rättare sagt:)

och sen var nog ett av mina mest minnesvärda köp, konsertbiljetten till Simple Plan på Annexet med Helen.
vi stod ute i kylan i 2,5 timme..med vårkläder på oss för att slippa bli extra varma inne på konserten. med svimanfall, snurrande mark, illamående, stelfrusna fingrar och fötter så tog vi oss in i lokalen ändå. förbandet var underbara Zebrahead där sångaren hade en djurgården-hockey tröja på sig. helt awesome<3
sen kom den finaste männsikan av dem alla ut ¨på scenen och världen stod stilla. pierre bouvier<3
vilken känlsa, vilken lycka.. en helt oförglömlig dag/kväll<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: