idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 7: mina bästa vänner

oj, hm vad ska jag skriva här..

jag vill inte dömma ut några och jag kan inte heller säga att jag har fåtal bästa vänner, utan vänner som står mig väldigt nära. och jag vet att ´ni vet vilka ni är<3

men kan skriva om vissa iaf:)

Helen: vi har känt varandra sen du föddes din lilla skit, vi är ju som sagt sysslingar och vänner sen födseln<3 jag kommer alltid finnas vid din sida och vi har upplevt så himla mycket tillsammans så det skulle ta en hel dag att bara skriva om det.. men om jag nämner några som t.e.x ölands djurpark(både som små och stora^^), karl-oskar dagar, nyårsaftnar, midsommarfiranden, semestrar, studenter, ja det mesta tror jag att vi har gjort tillsammans. du betyder allt för mig och jag älskar dig gumman<3 du och jag mot världen<3 hihihi

Linda-marie:  jag kommer inte att skriva så mycket om dig här, eftersom jag gjort det i tidigare inlägg. men du är helt fantastisk vännen, och du har en stor plats i mitt hjärta. jag beundrar dig och älskar dig av hela mitt hjärta<3

Nicolina: vi lärde känna varandra pga helen eftersom ni går i samma klass, vet egentligen inte hur vi lärde känna varandra, men helt plötsligt var vi bara kompisar.. det sa bara *poff*... vi har även du och jag upplevt mycket tillsammans, och fler ska det bli. även om vi inte ses så ofta, eller inte stå varandra jääättenära, så är du ändå en underbar vän för mig som jag har många roliga minnen med<3

detta inlägget blev väldigt kort, men ändå så innehållsrikt:P hihi
fortsätt läs!<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda-Marie
skriven :

jag älskar dig <333