idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 5: vad är kärlek

vad är egentligen kärlek?

kärlek för mig är:

- närhet
- kramar
- pussar
- vänskap
- ärlighet
- sena sommarkvällar vid sjön
- roliga stunder man alltid minns
- barn som upptäcker nya saker
- första gången man ser en citronfjäril på året
- fantatiska ställen
- sova länge på morgnarna
- slöa framför teven en hel dag tillsammans med sin bästa vän
- stallukt
- känslan av att sitta på hästryggen
- lycka
- glädje
- glädjen man får när man är ett med hästen
- släkten är samlad
- traditioner
- oförglömliga minnen
- musik
- Idol
- rättvisa
- varm choklad

och mycket där till, jag kan fortsätta i all evighet men vill inte att detta inlägget ska bli lika långt som Dag 4!
men jag vill bara poängtera att kärlek för mig är så himla mycket olika saker så jag kan inte ens förklara vad kärlek är. hoppas ni förstår lite iaf. jag har som sagt myyyyyycket mer att skriva men varken tid eller ork till att skriva det här. kanske borde jag skriva en bok om det, det tror jag nog att jag ska göra..:)

och innan jag glömmer det...
kärlek är det finaste du kan ge till en människa, ta väl vara på den<3

kärlek till er<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: