idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 23: det här får mig att må bättre

Bra musik, kärlek, sommar, minnen, solen, möten med människor, äventyr, nya utmaningar, vänner, djur, hästar, lukt av stall, hö och hästbajs, känslan av att sitta på hästryggen en sommardag då solen håller på att gå ner och man är bara ett med hästen. rättvisa, men framförallt en sak som betyder mest för mig!

MIN FAMILJ!!

dem får mig att må bättre än bäst.. så nu under julen har familjen varit samlad, och i min familj ingår mamma, pappa, jag, axel, farmor och mormor! när vi är samlade är det speciellt, allt vi upplevt tillsammans, alla minnen. dem är kärlek, och dem ger mig kärlek.. finns inga/inget som betyder så mycket för mig som det gör när jag är med min familj.. då är jag komplett. då glömmer jag allt illa runt omkring mig, och njuter av närheten. jag ger dem all kärlek jag har, för det förtjänar dem. de förtjänar det bästa<3


farmor i blått, mormor i mitten<3



mormor och jag på min student, tårarna rann<33



jag och min tokiga bror:)



världens bästa pappa och världens bästa mamma<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: