idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

dag 22: det här upprör mig

  • Orättvisa
  • Barn som lider
  • Djur som plågas
  • Barnarbete
  • Miljöförstöring
  • Egoism
  • Människor som straffas för de bara vill väl
  • Djur som avlivas för inget
  • Falska människor
  • Strömavbrott

ja, min lista kan göras lång, men ni kan nog se vad jag antyder på som irriterar och upprör mig mest!!
det som har med djur framförallt att göra.. jag klara inte av att se djur lida.. de är en del av oss, varför förstöra för dem som är lika oskyldiga som ngn annan. oftast är det vi människor som gjort att djuren fått det dåligt från början, och att dem sen ska straffas för något människorna har gjort är helt absurt. helt otänkbart!!

rädda miljön och djuren, utan dem är vi ingenting!


jag ville lägga in en bild på ett av naturens vackraste djur... en dag kanske dem är borta, så som andra djur som är utrotningshotade.. vi kommer gå under om djuren försvinner. så skärp er, och sluta plåga djuren..!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: