idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 17: Mitt favoritminne

OJ! detta måste nog vara det svåraste ämne jag skrivit om... det är hur svårt som helst att bara välja ut ett minne.. jag har så många! flera miljoner tror jag faktiskt..:/

men minnen som jag kan skriva om här väldigt kort är:
ölands djurpark med helen när vi var små, clownkarusellen-upp-och-ner, kreta resan, första gången jag träffade Ola i hemmesjö kyrka, resan till paris, alla andra resor vi har gjort, alla konserter, balen, studenten... ja jag kan som sagt inte skriva om något minne, för jag har så många och alla bra minnen är nog mina favoriter...

slänger in lite bilder då:)


  

 

nästa inlägg: dag 18 det här får mig att gråta

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: