idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 15: Mina drömmar

skulle jag skriva mina drömmar här? är det det som är meningen, jag tror inte jag tänker göra det. haha bespara både mig själv(mina fingrar) och era ögon! som sagt är jag ju en person som drömmer väldigt mycket, varje dag om minsta lilla:)

så nej jag tänker inte skriva mina drömmar, men jag kan säga vad jag drömmer om, liten del av det iaf..

jag drömmer om:
- att en dag får flytta till en lägenhet i sthlm och plugga till förskolelärare
- att får jobba med barn
- att bo i stor villa med två bilar, ha man och tre barn och hund=svenssonliv:)
- att få åka till USA
- att se savannen i afrika
- att finna lycka och kärlek
- sommaren 2011
- att resa jorden runt
- att upptäcka världen
- att kanske bli lite kändis^^
- att kunna sjunga
- att få träffa Jan Brink och Tobias Larsson:)
- att Zoediac fanns här hos mig<3
....

ja som sagt jag drömmer om massa olika saker, och detta är väl lite av det jag kan säga..:P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: