idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 14: Min favoritmusik

Jag lyssnar på allt!!
jag är verkligne en allätare. jag menar mina spotifylistor innehåller allt från disney, svensk schlager, tokiohotel, westlife/backstreet boys, dansband, gospel, Il Divo, Lars Winnerbäck, låtar som man lyssnade på när man var barn, musikal och filmmusik, McFly, Simple Plan, Pink, Ryan Cabrera, Robbie Williams, The Baseballs, gamla låtar från 60,70,80 talet, cornelis wreeswijk och idol. som sagt nästan allt lyssnar jag på.

allt utom skrikig hårdrock, och inte så jättemycket jazz,punk och så men nästan allt..

    

     


  

  



okej, kanske inte så fint placerade och rätt och korrekt och allting men det är iaf bilder:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: