idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 13: Saker ni inte visste om mig!

okej detta skulle egentligen vart för en vecka sen men orkade väl inte blogga då.. hmm, eller jag vet inte varför men får ta itu med det nu iaf, så nu kommer det komma massa dag.. inlägg eftersom jag också vart borta i sthlm så.. men nu kommer det iaf:) hahah

så ja idag (eller ja förra veckan på luciadagen dessutom!) handlar det om saker ni inte visste om mig, och det är jättesvårt för jag vet inte vad folk inte vet om mig..

men ja jag försökre sluta bita på naglarna, drömmer väldigt mycket, sjunger högt och mycket när jag är ensam hemma, sover gärna länge på morgnarna, sitter gärna flera timmar och se filmer eller på teve, har spelat cello en gång i tiden, och vill kunna spela det nu med, har en heldrös med nyårslöften(kan man ha fler än ett?), vill bli lärare, samlade på barbiedockor(och gör kanske det fortfarande tillsammans med mamma!!), älskar musikaler och kan inte rapa, bitit min storebror i ryggen så han fick värsta ärret(dock var jag typ 2 år!:D)...
   bild på massa musikaler..:)


ja det var nog vad jag kunde komma på nu, en del kanske vet mer om mig än vad jag vet om mig själv, men här är iaf lite kanske pinsamheter och hemligheter som jag valde att berätta nu, bara för att ni ska få något att läsa:)

nästa inlägg är: dag 14 min favoritmusik

finaste måns var i växjö:)tänk er en sån här fast slime-grön och signerad med silverpenna av måns<3 Fibes Oh Fibes<3  Timo Räisänen<3  Markus Krunegård<3      kärlek<3

btw, så var mamma och jag på lucia i kyrkan och kollade på musiktilläggets mycket fina luciatåg.. och det bästa av allt, var att när det var slut så fick jag träffa den underbara erica, som jag inte träffat sen i augusti.. gud vad kul, fick nästan tårar i ögonen:) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Ida! krampuss :D