idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 12: I min handväska

jadu, i min handväska finns ibland massor med saker och ibland ingenting..

men det jag alltid har med mig vart jag än är är:
-en penna eller två eller tre:D (man kanske träffar någon kändis, eller får annan användning för den!!)
-iPoden
- papper (se: en penna, så förstår ni varför!!)
-plånboken
- mobilen
- nycklarna hem!!
- en bok, händer inte så ofta men läser jag en bra bok så följer den med
-halstabletter, hatar att ha ont i halsen
-läppglans eller läppsyl, hatar torra och spruckna läppar
- busskort


hihi en gång hade jag faktiskt med mig ett par leggings och ett par extra strumpor i väskan, för jag skulle byta när jag kom fram dit jag var på väg:D haha må erkänna att ett par skor har även dem fått plats i väskan, men då var det dock inte så mycket saker mer än plånboken i handväskan..

och svar JA! ibland har jag en mycket stor handväska, ibland bara en liten.
jag är från början ingen väsk-person, men gud vad jag älskar väskor nu!
såg på en blogg att det var en tjej som sålde sin louis vuitton väska för endast 70 kronor. den var perfekt handväska-storlek, och jag vill ha den...men hmmm har så många och mamma skulle bli tokig.. men HALLÅ!!!?? 70 kronor!!! JAG SKA HA DEN!!!<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heleen
skriven :

alltså du behöver lägga in lite bilder på din blogg ;)



puss på dig älskling!