idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 11: Mina syskon

när många läser detta som känner mig tänker ni säkert " men hon har ju bara en storebror" och det stämmer mycket riktigt. men det är en sak till, men den kommer lite senare.

som sagt så har jag en storebror som heter Axel och han är tre år äldre än mig. vi har både bråkat och vart vänner, slagits och gråtit tillsammans, haft roligt tillsammans, ja vi har gjort så himla mycket tillsammans att jag kan inte nämna en sak.. jag menar vi har levt tillsammans i lite mer än 19 år så inte så konstigt att vi gjort mycket. men trots att vi bråkade massor, vilket vi faktiskt inte gör längre(vi har blivit vuxna!!), är vi vänner ändå. och syskon bråkar, det är inget ovanligt, absolut inte..

min storebror har hjälpt mig så mycket här i livet att jag inte kan tacka honom tillräckligt. för att bara ta ett exempel så när jag och två kompisar skulle åka iväg till Öland en vecka och tälta så ställde han upp på att köra oss dit och hjälpa oss med tältet och se till att vi kom till rätta och allting. och en sak när han skulle åka så sa han: "ring om det är något så kommer jag på en gång" grejen var det att han var på Böda camping och vi var vid bron ungefär.. men han lovade att komma så fort han kunde om ngt skulle hända.. och det känns bra att han verkligen bry sig och beskyddar mig.

och jag vet i somras när jag kom hem från ett ridläger alldeles uttröttad hade han fixat det mesta till mig så jag skulle slippa fixa det själv inför veckan som jag skulle vara ensam hemma. och även fast han hade kompisar hemma och flickvännen så hade han skrivit ett långt "brev" med att jag skulle ta det lugnt och massa annat.. han hade även skrivit upp mobilnumret till både hans mobil(han hade nytt nummer, annars hade jag det i min mobil) och till hans flickvän, ifall ngt skulle hända så skulle jag kunna få tag på honom.. och det är det jag menar med att jag kan inte tacka axel tillräckligt för allt stöd, och beskyddande som jag fått av honom.
han är världens bästa bror och vi har haft så många minnen tillsammans och självklart kommer det att bli fler..<3

jag och mina kompisar som även dem har en storebror i nästan samma ålder som axel, är eniga om en sak...
att vi är väldigt glada över att ha våra storebröder, och dem skulle göra vad som helst för oss och låter inga göra oss illa för då jävlar!! och jag är så glad över att jag vekrligen fick axel som storebror, jag kunde knappast få någon bättre..han är den bästa!!:D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: