idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 1: Presentera mig själv!

jaha, vad ska jag skriva om mig själv då!!

jag heter Ida Kerstin Elisabeth Johansson Hellström, fyller år den 16 oktober(världens bästa dag!!) och är 19 år, bor fortfarande hemma hos mamma och pappa.
tog studenten i somras från treårig linje inom hotell och restaurang... mycket kul!!:)

har en storebror som heter axel som flyttade i september ihop med sin flickvän Lina, och så hade jag en prickig lillebror på fyra ben och med svans, Zoediac<3
han fick tyvärr lämna oss den 15 september:'(

just nu plugga jag historia a och svenska c, men svenskan är slut om några veckor:)
sen till nästa höst vill jag flytta till sthlm och läsa till förskolelärare på Sthlms universitet!!:D
jag älskar barn och det är något jag alltid velat jobba med...

jag gillar all slags musik kan man säga förutom riktig skrikmusik, eller värsta punken! annars är jag väl en allätare...

hmm vet inte vad jag ska skriva om så mycket mer...:S
jo jag kan ju nämna att jag är född Djurgårdare och stå för det i vått och torrt<3 DIF<3
ah just det, jag rider och har gjort det i snart 8 år tror jag.. älskar hästar och friheten och känslan av att sitta på en hästrygg och känna att man är ett med hästen:) <3

kan inte komma på ngt mer att skriva men om ni undrar något får ni gärna slänga iväg en liten kommentar, frågan är fri!!:) vad som helst!

nu blir det mat och sen PH och BSF!:)
kram kram
Idaah

ps. imorron kommer jag att skriva om min första kärlek, värt att läsa! haha eller kanske inte!!:P





bilden är från studenten den 8 juni 2009.   nu är jag brunhårig ist!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: