idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

bloggtorka? noooo way!

Fick denna härliga idé från en blogg som jag läser ibland, så jag tänkte... Ett perfekt sätt att inte få bloggtorka!!


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Min första idol
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag/Mina beroenden
♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner
♥ Dag 8 – Ett ögonblick/Mitt bästa köp
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag/Människor som inspirerar mig
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan/saker ni inte visste om mig
♥ Dag 14 – Min favoritmusik
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag/Det här får mig att gråta
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden/om mitt jobb
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick/filmer som påverkat mig
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Så firar vi jul
♥ Dag 25 – En första.../Saker som förändrat mitt liv
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner/min drömframtid
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick/Så tacklar jag livet

så denna månaden ska jag blogga varje dag om olika saker, så läs och kommentera<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: