idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

kärlek<3

Jag älskar dig<3
Ek het jou liefe<3
Ana Behibak<3
Ana Behibek<3
I love you<3
Minä rakastan sinua<3
Je t´aime<3
S´ayapo<3
Eg elska thig<3
Ti amo<3
Aishiteru<3
WÔ ài ni<3
Ja te volim<3
Ez te hezdikhem<3
Te amo<3
Kocham ciebie<3
Eu te amo<3
Ja tebja ljublju<3
Te ljubim<3
Te quiero<3
Nakupenda<3
Chan rak kun<3
Miluji te<3
Ich liebe dich<3
Jojagog älolsoskokaror dodigog<3
-------------------------------------------------------------

finns så många sätt och språk att säga "det" på så varför ska det vara så svårt att säga det?:/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: