idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Torsdag-Skärtorsdagen

Redan påsk, helt otroligt:)
Tiden går fort nu:D

Ikväll blir det fest hos Mia vid Katedral:)
me like:P

Kvällen började med att jag åkte till Helen och vi spelade The Sims 3:) det var faktiskt riktigt kul:) hihi
sen gjorde vi oss i ordning och efter mycket om och men så kom vi till slut iväg till Mias place;) det var sjukt kul;) och man träffade så mycket speciella människor..:)

men alla heter ju nästan likadant^^ hahaha
resten förblir osagt.. hahaha det är nog bäst så:)

sen gick helen och jag hem och vi somnade rätt fort, sjukt ont i fötterna..:S

Tack alla för en riktigt härlig kväll:D

kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: