idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Påskafton:)

idag är det påskafton:D

hela påsklovet har bara runnit iväg:(
så nu sitter jag vid mammas data och lyssna på musik på Spotify:)
väntar på att axel ska vakna så jag kan börja städa lite på mitt rum, han blir ju tokig om man sätter igång musik på mitt rum när han sover under:) men snart får han allt vakna tycker jag!!:P

Idag ska jag också bestämma mig för vilken bild jag vill ha på min studentskylt:D svårt beslut tror jag att det kommer att bli.:S men men jag hittar nog någon bild till slut..

eftersom dagen typ precis börjat och att jag inte hunnit göra så mycket idag så kommer jag skriva ett inlägg ikväll igen( om jag kommer ihåg att göra det hahah)

Nu ska jag nog gå och hoppa in i duschen:P

aj aj för mina skoskav på hälarna..
Its bleeding:(

hörs senare:)
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: