idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Långfredagen

Vaknade hos Helen och kände hur det dunkade i fötterna, jag hade fått skoskav..
varför hade jag inte känt det under kvällen, det borde jag har gjort kan man tycka..
och nu gör det väldigt ont..
Vi tittade på Aladdin och Peter Pan samtidigt som vi åt "hotellfrukost" :)

sen ringde mamma och kom och hämtade mig:P vi åkte till city gross och handlade lite^^
sen hem och tittade på film..

Allt för min syster hette filmen och det är verkligen en film ni måste se..! helt sjukt..! jag har nog aldrig gråtit en hel film.. så gripande att man bara inte kan hålla tårarna borta.. ska se den igen har jag bestämt mig för..

Vi åt god mat på kvällen, mamma och pappa åt lamm men jag och Axel fick fläskfilé och sen fick vi jordgubbar till efterrätt. ÅRETS FÖRSTA JORDGUBBAR!!!

Sen på kvällen kollade mamma, pappa och jag på Så ska det låta, och sen kollade vi på Wallander- Vålnaden.. den var väldigt otäck och konstig att titta på:S

 

sen somnade jag gått i min säng..

kram

Idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: