idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fy skäms:S

Jag har inte skrivit i bloggen på 5 dagar:S aaaaaaaaaaaa im going crazy:S

på måndagen kom mormor hit och vi firade henne med tårta:)
på kvällen åt vi tacos och det var sjukt mysigt, sen när mormor hade gått hem så poppade mamma och jag popcorn, satte oss i m o p:s säng och kollade på Johan Falk...det var tyvärr det sista avsnittet...
men läste i tidningen att det kommer fler 2011!!! hur ska jag klara mig utan Joel Kinnaman som Frank Wagner fram tills dess??:S hjälp!

sen på tisdagen var det tillbaka till praktiken. det var skönt att komma tillbaka igen faktiskt..hejdå sovmornar..!
+ att mormor fyllde år:D
på kvällen var jag i stallet och "jobbade". det var sjukt kul:)

onsdagen:
praktiken och det var inte så kul, för jag var själv praktikant, som jag iförsig är på måndagar och tisdagar också men men:P det gick det också:P
sen hem och kastade i mig mat och hoppade i kläderna.. sen cyklade jag ut till Teleborg=5 km på 25 minuter..!
Det var kul:) men kvällen blev lång.. fick iförsig ut och rida, bara sådär... första uteritten för i år:D:D:D
sen hem och äta maten jag hade med mig.. vilket jag inte hann göra i stallet...

TORSDAG:D
varför stora bokstäver och väldigt glad gubbe?:)
jo, för jag älskar torsdagar.. <3 det är jag och maya som är praktikanterna i frukosten, och behöver jag säga mer än att vi hade sjuuuuuuuuuuukt kul idag..:) vi allt bra vi:)<3
sen cyklade jag hem och NUUU!! ska jag äta och sen hoppa i kläderna för att cykla till Teleborg.. jag ser inte fram emot denna cykelturen då det blåser ute, men pallar inte ta bussen:S
ikväll blir det ridning för hela slanten:) först coachridningen på Regina<3 sen blir det kvällsridningen på Finch<3 me like very much<333

så vi hörs imorron(hoppas jag;))
ha det bra
kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: