idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag:D

äntligen är det fredag!!
och jag är sjukt trött..

igår gick det jättebra på coachridningen, regina är toppen! vi red utan stigbyglar= träningsvärk idag:S
men sen cyklade jag, mirja och hanna till ICA på Teleborg för att köpa lite godis:))
sen på kvällsridningen gjorde vi förvänd galopp:) haha det gick så där.-. jag blev lite irriterad, men det var inte meningen..:S

idag har det varit kaos men riktigt kul på praktiken... inte kul med kaos men kul för att jag har fått göra saker jag tycker är roligt:)
 fast maya gick hem för hon mådde inte speciellt bra.. stackarn<3 krya på dig maya<3

så nu är det äntligen fredag:):) och jag lär ju antagligen somna i soffan ikväll,
skulle åkt till lessebo och till felicia men jag orkade rent ut sagt inte det:( och så har jag ont i mitt knä, dels från träningen igår men dels från allt förbannat spring idag..
nästa vecka ska jag ha stegräknare på mig:)

skriver mer imorron.. kanske??:)

ha det bra
kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: