idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

onsdag 25 november

Herregud! Det är redan den 25 november... inte alls långt kvar till jul:S varför går tiden så himla fort för...:(

Nu sitter jag här i pyjamasen och kände att jag behövde skriva av mig lite..
idag är det onsdag vilket innebär att jag alltid börjar klockan 15.30 med bordsdekorationer..
och vi ska ha prov idag, slutprov.
plus att vi ska väl göra en lite höst/vinter bukett...

men det som oroa mig mest idag är varför jag har så sjukt ont i ögonen.
jag kan liksom inte titta åt sidan för då gör det svinont och samma sak när jag blinkar.
plus att fjärilarna i magen har börjat komma nu.. var det så nödvändigt.. ni kan komma imorgon vid 12 istället.
men egentligen vad har jag att vara nervös för:S
jag få bara hoppas på att  allting gå bra och gör det inte det så har jag iaf kommit såhär långt.

känns som jag har så himla mycket i huvudet nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till eller göra:S
känner att jag behöver komma bort och jag skulle bara vilja spola fram tiden till 4 december..
då känns det som om allt det jobbiga är över och man bara ha få veckor kvar i skolan.. närmare bestämt 2 veckor. den 4 decmeber åker jag, Helen, mamma och Ingela till Stockholm.
då ska jag släppa allt som ha med skolan att göra och bara ta det lugnt och njuta..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAG vill inte vara så jävla NERVÖS!!
jag orkar inte, jag vill inte, jag tänker inte, jag pallar helt enkelt inte med mera:S

det där var mitt lilla utbrott!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen plugga lite och sen bege mej ner till stan för att kanske hitta ngt snyggt tills på lördag då jag, maria och ngra till ska röja på Oleo:)
häng på vetja^^

men för guds skull...
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!
(inför provet och inför imorgon!)

har det bra
tja tja
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: