idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

julmarknad utan snö!

idag var mamma o jag på julmarknad... den var riktigt tråkig. det enda jag köpte var en polkagrisklubba för 10 kronor..

men så är det när det inte kommit ngn snö kanske:S
dagen har iaf räddats med att mamma kom hem från göteborg och vi lyssnat på julmusik hela kvällen.

nu ska jag hoppa i säng. för börjar skolan imorn vid halv 9 för ska ta svininfluensan sprutan.. NÖFF NÖFF!!

längtar tills på fredag.. stockholm here I come:)<3

godnatt allesammans..
sov så gott..
puss
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: