idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

jul jul strålande jul:)

är det bara jag som älskar snö, vinter och jul??:O
det är så underbart att vakna upp på jullovet och se att det har snöat under natten och snön ligger som ett vitt täcke över gräsmattan..

kommer det hända eller var det bara så när man var liten?
det regnar och blåser jämt här i Växjö..:/

provet på bordsdekorationer gick bra och jag måste säga att jag kom på en oanad talang som jag inte visste jag hade innan.. hahaha kanske ska man bli konstnär istället:) haha

imorgon bär det av till Ölandet med Christina.. jag är inte nervös, jag är bara lite orolig..:S
ikväll blir det teven och sen film mys med pappa:) bara han och jag hemma..vilket är otroligt skönt..
pappa är bäst!:)<3

har ni förresten märkt att jag skriver oftare??:P
allt för er:)

xoxo
idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: