idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fy skäms!!

Fy skäms på mej som aldrig skriver.. men det finns en anledning till det..
SKOLAN!
jag fattar ite hur våra lärare har tänkt egentligen..allt vi skulle lärt oss under ett år har de tryckt ihop på ett halv år.. snacka om mycket pluggande och stress. man hinner inte med ngt annat än att plugga och man kan inte göra något, t.ex. gå på stan utan att tänka" jag måste hem för vi har prov och inläming denna veckan som jag måste plugga på"

jag har misst 2 vänner för allt detta, för som sagt har jag ingen fritid och hinner knappt med något annat än skolan och träna. och träna får jag inte heller göra för denna jävla förkylningen..
har varit sjuk i över en månad nu och vill verkligen bli frisk...iaf vill jag vara det på torsdag:)

på torsdag ska jag och min hotell lärare Christina åka till Öland och jag ska på intervju på Hotell Borgholm och se om de vill ha mig som praktikant:) funkar det och allt bli bra så kommer jag att få sommarjobb där:)
så underbart och jag är redan nervös... värre kommer det vara på onsdag kväll.
men jag hoppas verkligen att det kommer går jättebra.. håll tummarna(Y)
om man ska på intervju så måste man ju ha ngt snyggt på sig så ska cykla ner till stan och möta upp mamsen vid tåget och sedan går och shoppa lite nya kläder och skor kanske;)
inte bara för torsdagen utan i need new clothes!!

men nu ska det bli ändring på det hela..:)
jag lovar att försöka skriva så mycket som möjligt..
berätta lite om vad som hänt sen sist vilket var den 25 september..:P
och JA det har hänt en hel del sen dess;)

hahah nyfikna? läs nästa inlägg då:P
ha det bra
nu blir det shopping..

"tja tja bloggen!"
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: