idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag 27 november

Idag är det fredag den 27 november..
en vecka kvar till sthlm och sitter nu i skolan med maria.
vi nörda oss i datasalen eftersom vi har lång håltimme på en timme..
började idag med ansvarsfull alkoholhantering då resten av klassen redovisade och vi gjorde massa frågor i vår lilla"bok" som egentligen är ett häfte som vi fått av Christina.

sen åkte amanda hem för hon mådde inte bra och då började jag och maria med religionsplugg.
provet var väldigt svårt men det gick och jag skrev vad jag kunde på det mesta!!

så nu ahr vi rast och sen ska vi ha samhäll med ROOOGER!
haha typ ingen som ska gå på den lektion men men, det blir väl svara på frågor och rita diagram som på alla andra lektioner.

slutar klockan 14.00 och ska sedan ner på stan med Maria<3 för att hitta kläder och annat tills på lördag:P
sedan blir det hem och packa för att sen gå till helen<3 och vara där hela kvällen:)
det blir idol och tevespelskväll:)
det gillar vi...

BARA 7 DAGAR KVAR NU:)


TJATJA BLOGGEN:) HAHAHAHAHA

idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: