idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

jobb sen stan

vaknade idag och trodde jag var död.. kändes så iaf..
sov typ tre timmar inatt eftersom jag helen och sheana hade filmkväll:)

tillbaka till jobbet efter semestern:(
men dagen gick rätt fort och jaa det är faktiskt rätt kul att laga mat^^

tog halv tre bussen hem så var i stan vid tjugo över tre typ..
träffade Micke vid pressbyrån o stod o snacka ett tag, innan han skulle till Ronneby^^

jaja nu ska jag väl sitta vid datan o sega hela kvällen, ingen vill ju hitta på något:(

kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: