idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Allsång med Helen och Markus Fagervall^^

Allsång ikväll med Helen:)
-----------------------------------------------------

Jag vaknar före dig
när solen stiger upp
men jag ligger kvar brevid en liten stund.
Tar din lilla hand i min
känner doften som är din
så underbart det är att du finns till.
Jag ger dig all den kärlek jag har
ååh, du lilla barn.

Varje gång jag ser dig
händer någonting inom mig
finns det något större i världen
än KÄRLEKENS BARN?
Känner all din värme
när jag har dig nära
vi kommer alltid vara här vi två
i en värld som är vår.

Jag håller andan för ett tag
när dina lätta andetag
du gör det i din dröm
så jag stannar kvar
Du vaknar och jag ser
dina ögon och dom ler
när våra blickar möts
då är det vi.
Jag kommer ge dig all den kärlek jag har
åååh mitt lilla barn

Varje gång jag ser dig
händer någonting inom mig
finns det något större i världen
än KÄRLEKENS BARN??
Känner all din värme
när jag har dig nära
vi kommer alltid vara här vi två
i en värld som är vår

I en värld som är vår

Varje gång jag ser dig
händer någonting inom mig
Varje gång jag ser dig
händer någonting inom mig
finns det något större i världen
än KÄRLEKENS BARN??
Känner all din värme
när jag har dig nära
vi kommer alltid vara här vi två
i en värld som är vår

<3<3<3<3<3

DU är det finaste för mig<3

Bättre finns inte<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: