idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Måndaaaaaaaaaaaaag:/

Måndag, måndag, måndag..
usch vad vi inte gillar måndagar.
imorgon blir det skolan, usch jag börjar nästan gråta på bara tanken..
just nu känner jag att sommarlovet 09 är så välkommet så det är inte sant.
måste bara fixa det där med sommarjobb?
Öland eller inte?:/

idag blir det bara en slappe dag till och njuta av det fina vädret genom att mor och jag ska börja träna nu:P
haha tror det eller ej men enligt ett 4 veckors program går man ner 5 kilo på en månad! helt otroligt..
beach 09 hahaha xD

men nu ska jag skriva sommarjobbsansökning till Ölands Djurpark.. kanske lite sent men det är iaf värt ett försök..:)
håll tummarna..

hoppas du har det bra på Mallorca Axel!:)

XOXO
Ida^^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: